ZOPO ZP 780 – REKLAMACJA

Powiększ obrazMam już dość tandety
Mam już dość tandety
Mam już dość tandety

Dwa lata temu zdecydowałem się na zakup smarfona. Mój wybór padł na ZOPO ZP 780 klasa ekonomiczna na początek. Szukałem telefonu z dual simem… Radość moja była wielka jak zresztą każdego kupującego coś nowego. W tym całym amoku nie przeczytałem warunków gwarancji. Przecież sprzedawca pisał w sklepie o 24 miesięcznej, serwis w kraju, jednym słowem sielanka. Po około 15 miesiącach nastąpił pierwszy pad wyświetlacza. Wtedy zajrzałem do karty gwarancyjnej i …. osłupiałem. Na wyświetlacz 12 miesięcy gwarancji.

Ewidentnie znaczy to, że sprzedawca sprzedając telefon wie jakie części są awaryjne i na tej podstawie określa warunki gwarancji. Wniosek – nie polecam żadnego ZOPO. Sprawę oddaję do UOKiK. Na bieżąco będę informował o wynikach moich działań.

Pojawia się też kolejny problem, który nas coraz bardziej zaczyna dotykać – chińskiej tandety. Coraz więcej ludzi poszukuje towarów spoza Chin. Ich niska cena nas nie zachwyca. Tandeta, podrobione wzornictwo, brak możliwości reklamacji denerwuje mnie. A potem słyszę w TV o spowolnieniu chińskiej gospodarki i jego wpływie na ekonomie światową. Opamiętajmy się!!!

Jedna myśl na temat “ZOPO ZP 780 – REKLAMACJA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *