Press "Enter" to skip to content

ZOPO ZP 780 – REKLAMACJA

admin 1
Mam już dość tandety
Mam już dość tandety

Dwa lata temu zdecydowałem się na zakup smarfona. Mój wybór padł na ZOPO ZP 780 klasa ekonomiczna na początek. Szukałem telefonu z dual simem… Radość moja była wielka jak zresztą każdego kupującego coś nowego. W tym całym amoku nie przeczytałem warunków gwarancji. Przecież sprzedawca pisał w sklepie o 24 miesięcznej, serwis w kraju, jednym słowem sielanka. Po około 15 miesiącach nastąpił pierwszy pad wyświetlacza. Wtedy zajrzałem do karty gwarancyjnej i …. osłupiałem. Na wyświetlacz 12 miesięcy gwarancji.

Ewidentnie znaczy to, że sprzedawca sprzedając telefon wie jakie części są awaryjne i na tej podstawie określa warunki gwarancji. Wniosek – nie polecam żadnego ZOPO. Sprawę oddaję do UOKiK. Na bieżąco będę informował o wynikach moich działań.

Pojawia się też kolejny problem, który nas coraz bardziej zaczyna dotykać – chińskiej tandety. Coraz więcej ludzi poszukuje towarów spoza Chin. Ich niska cena nas nie zachwyca. Tandeta, podrobione wzornictwo, brak możliwości reklamacji denerwuje mnie. A potem słyszę w TV o spowolnieniu chińskiej gospodarki i jego wpływie na ekonomie światową. Opamiętajmy się!!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.